سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از کعبه صفای این حرم بیشتر است (چهارشنبه 85/11/25 ساعت 12:9 عصر)

 

کی ببرد زائرت رشک بهشت برین   تا که تو راهش دهی در حرمت یا رضا(ع)

 

هنوز بر نگشته دلم تنگ شده براتون آقاجون

می دونید چیه حرمش که هیچ اصلا شهر مشهد یه جوریه اصلا نمیشه ازش دل کند اگه یه ماه هم اونجا باشی

 آخرین باری که می ری حرم  انگار اولین باری که داری می ری حرم !!

آدم خیلی دلش می گیره مخصوصا تو این ایام که آقا عزادار هم هستن و برای عمه شون عزاداری می کنن آخه همین روزاست که کاروان

واردشام شد و همه تون می دونید که مصیبت حضرت زینب و شام از همه مصیبت ها سنگین تره

حرم انگار تمام کاشی هاش هم عزادار بودن همه کبوتر هاش  انگار همه داشتن گریه می کردن آسمون هم نم نم داشت گریه می کرد

لازم نبود که آدم خیلی با حالی باشی تا گریه ات بگیره اصلا غمش آدم رو میگیره می دونی« شیعتنا خلقو من فاضل طینتنا»

خب وقتی امام داره گریه می کنه خب ما هم گریه می کنیم دیگه

آقا گیر نده اگه ما شیعه نباشیم خب دوست که داریم حتی به ظاهر بالاخره یه ربطی به امام ها داشتیم که این جوری هستیم دیگه

داشتم می گفتم اگه وقت دارید حتما تو این دو ماهه برید مشهد اون وقت می فهمید من چی می گم

راستی همه رو به اسم دعا کردم

چرا همه تا می گم مطلب سیاسی فکرای بد می کنن آقا مگه دونستن تاریخ اسلام هم جرمه

 

 





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 9 بازدید
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدیدها: 135211 بازدید
  • ?پیوندهای روزانه
  • درباره من

  • کوچه عاشقی!
    احمد
    من هنوز خودم رو نشناختم و اگر روزی این اتفاق بیفته دیگه نیاز به معرفی ندارم فقط تو این وبلاگ دغدغه هایم میگم و میدونم که خیلی ها مثل من هستند
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •  
  • لینک دوستان من
  • لوگوی دوستان من
  •